Ini Blog Gua ! Nothing to say: Keluarga yang membwa masalah :/

Monday, May 28, 2012

Keluarga yang membwa masalah :/

Aku Tak Ado Mengenop Doh dale Keluarga Ini . Aku Dah Besar Sampai form4 Aku AKan Jelaskan Semo aku Memey takDop mengenop lasung ... Aku Benci Lama Doh Hidup Caro Bgini!

Klaw Mu np Hau Sgt2 , Bkpo AKu Benci Bkpo Aku ado tertekan Dngn KELUARGA Neh . AKu akan jelas nati form3 ''

Aku harap2 adik beradik aku Jangan amik hati sgt . AKu bukan np mencetuskan peresaan adik beradik aku ...
cumo aku np jangan penting diri sendri deh . terumata kali ''Mama & Abah" .....

Klaw Anda rasa Bagus . Buleh ke menjg aku agih ? #klaw Dah ktow tidak mencaro kan aku lps perasaan di cermin dlu . Aku Ingt KELUARGA BUelh bt macam sebuah yg di jdy kan sebgai " Lights from Moon "

#Cermin Dan Diperhatikan setiap Hari .
#Jangan tujuk Keegowan itu tidak buleh di pakai!!
#F+K=F'k EFo~!!!!


by Afif N'k Adham
Deal Nothing to say *
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen