Ini Blog Gua ! Nothing to say: Cinta Yang Betul

Monday, April 2, 2012

Cinta Yang Betul

 aku sayang dia .. orang yang aku paling saya adlah dia dalam hati dan perasaan ini 
aku telah berterus-terang kepada yang aku suka dia , aku cinta dia , and aku ingin brsama seorang yang memahami aku ... tiada yang lain untuk diri aku 


Apa yang aku lalui semua ini adlah satu pengajaran bagi aku ... cinta ini penuh dngan pengjaran dan jangan cinta fb saja tiad kaitan lansung... Aku harap Cinta aku dan dia buat selma-lama yang so sweet :))<3 .


Cinta ku dan dia tidak boleh ku lupakan ... hnya tuhan yang tentu kan saja ... tiada apa yang berlaku di seblik yang ... cinta ikhlas mesti ada romantik yang aku yang tidak perkata apa2 untuk yang ...


sungguh ku tak bisa apa yang aku lalui ... Jangan abai kan cinta nem hnya untuk di permain kan persan not ... cinta yang betul mesti ada kalangan yang positif ... 
aku setia kepada yang satu untuk dia apa saja ...




ciptaan from Afif N'k Adham 
oleh siapa yang mematuhi syarat2ini 
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen