Ini Blog Gua ! Nothing to say: love junior me

Friday, April 13, 2012

love junior me

   LoVe JuNior Me <3 with Nur Hidayah 

kisah aku dan dia memang tidak boleh di lupa kan hnya tuhan yang tentu kan semua iu but i Miss you kerana dia saya baru jadi semgat , cinta itu buta kata-2 orang2 kita hnya mampu mendgar sja tapi cinta itu tidak boleh di permain kan harap korang suka membaca blog me -,-"


NUr Hidayah or di pendekkan Ad_Hidayah perkataan itu aku suka walau pun susah untuk di tinggal kan k :'((( 

kata dia ,dia ingin bersama dengan aku setiap hari nd aku ckap betul ke !! 

not not not aiy pelik benar -,-" , aku tidak boleh melupa kan kisah kita berdua itu satu buat pengjaran 
ingt kata-2 itu di hati saja , I MISS YOU CRAZY with NUR HIDAYAH
selama ini aku pun berharap kpda allah saja , allah ada don't worry =')))


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen